13 Ocak 2012 Cuma

KS'den Neden Ayrıldım

Birkaç sebep var aslında. Madde madde yazacağım. Bir üyeye kızıp kapatmadım hesabı. Genel olarak bir düşüş var KS'de. En önemli sebep kötü paranın iyi parayı kaçırması. Ekonomi okumasanız da ne demek istediğimi anlamışsınızdır. Yönetime en ufak kızgınlığım yok. Çok iyi, cici insanlar. Az kafalarını ağrıtmadım. Her zaman yardımcı oldular. Bazı şeyler ellerinde değil farkındayım. Buradan hepsine teşekkür ederim.
Beni çok seven üyeler olduğunu biliyorum. Şu zamana kadar iletişime geçmemiş olanlar sağdan soldan bana ulaşabilirler bir şekilde.

*Siteyle ilgili sorunlarım vardı uzun zamandır. Saldırılar bini aşmıştı. Şahsıma bu kadar hakaret edilmesini kaldıramadım. Sosyal hayatımda yakınıma dahi yaklaşamayacak asosyal, ezik, beyinsiz, gerizekalı insanların hakaretlerine he deyip kafa sallayamazdım. Moderatörken de yapmadım bunu. Hesabımı kapatmıştım hatırlarsanız.

*Çok fazla deşifre oldum. Gereksiz çok insanı muhattap aldım. Telefon numaramı da değiştireceğim. Belki msn adresim de değişecek. Gereken üç-beş kişiye vereceğim sadece.

*Dedikodular. Görüntüm hakkında, sosyal yaşantım hakkında bir sürü dedikodu dönmeye başladı. Bunlar da kulağıma geldi çok sıkıldım bu durumdan. Bana sorsalar neyse. Sağda solda beni görmemiş, tanımayan insanlar hakkımda gırla şey uydurmuş. 

*İstediği tepkiyi alamayınca çirkefleşen insanlar ve iftiraları. Bu durum da can sıkıcı olmaya başladı. Ben burada sebilim. Her isteyene vermek zorundaymışım gibi davranan erkekler canımı sıktı. İstediklerini vermeyince çoğu erkek çirkinleşir. Bunlar çirkinleşmeyi aştı iftiralara yöneldi. Sanal alemin gazı işte. Bana bir şey yapamaz mottosu. Eh biriyle az daha mahkemelik oluyorduk.

*Uzun zamandır sanal alemdeyim. Eskiden takıldığım platformlarda değil hakaret edilmesi, siz kelimesini aşamazlardı. Benim yerim burası değil dedim. Kendime azıcık saygım kaldıysa KS'de kalamazdım.

Başka sebepler de var elbette. Sosyal hayatımı düzene sokmalıyım, sorumluluklarım, yapmam gereken şeyler beni bekliyor. Blogumu öksüz bırakmayacağım. Fakat KSye de dönmeyeceğim. Güzel rüyaydı kısa sürsün. Gittikçe kabusa dönüyor çünkü.

3 yorum:

  1. KS'de profilinden görmüştüm blogunu.Arada açıp bakar oldum. Uslubun ve cesaretin çok iyi. Sadece söylemek istedim. Bahsettiğin nedenleri okuyunca, ayrılman isabet olmuş.

    YanıtlaSil
  2. KS' de iken sorularına ve cevaplarına bakmak keyifli oluyordu ama bahsettiğin sebeplerde gerçekten haklısın. çok da seviyordum, keşke ayrılmasaydın diyeceğim ama dilim de varmıyor. daha önce seninle iletişime geçmeye fırsatım olmamıştı herhangi bir yerde iletişim bilgilerini de bulamadım msn falan gibi yani. belki buna bir çözüm bulunabilir tabi eğer istersen. aman o kadar yazmışım kim olduğumu yazmamışım gerçi hatırlarmısın bilmem ama KS'den teodora ben.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba canım
    -nefret mi etsem sevsem mi bilemedim" yazmama karşılık verdiğin cevap vardı ya, ben "o" seni "ya çok severler ya hiç sevmezler" diye tanımladıkların içindeki sevenlerdenmişim meğer ki buraya kadar takip ettim, aman ha farklı anlaşılmasın bu sevgi -tamamen karşı cinsten hoşlanıyorum! :)
    KS uzunca süredir ben de giriş yapmıyordum, şimdi yazılarını tek tek.. okumaya geldi sıra ilham lazım ilham ;)

    YanıtlaSil