18 Ocak 2012 Çarşamba

2011-2012 Kış Modası

Ne zamandır kafayı cinsellikle bozmuş gibi sürekli cinsellikle ilgili yazılar yazmışım. Gelelim bu kış nelerin moda olduğuna.

*Son zamanlarda şarap rengine sık rastlar olduk. Esmer tenleri boğacağı için her ne kadar moda olsa da kesinlikle bordoyu tavsiye etmiyorum. Bunun yerine aynı şekilde bu kış gene moda olan sarı rengi bol bol kullanabilirler.


Fotograftaki triko zaradan, ayakkabı da yanlış hatırlamıyorsam eğer inci olması lazım.


*Çok renkli çantalar. Evet artık çantalarımız sadece kahverengi, siyah, lacivertle sınırlı değil. Birçok marka artık rengarek çantalar üretiyor.




*Bu sene her yerde bol renkli kotları görüyorum. Klasik bir insan olarak alıştamadım şu lanet renkli kotlara. Tamam çok cici şeker falan ama sevemedim. Erkekler de bile görür olduk. Eğer illa modaya uyacağım diyorsanız. Kırmızı, sarı, ve koyu yeşil tonlarını öneririm.

Özellikle koyu yeşil olan bordoyla bir üstle müthiş uyacaktır. Ha bir de sarı çanta alıp pkk bayrağı gibi gezmeyin. Modaya uyayım derken siyasi mesaj gibi dolanmayın ortalarda. Biri söyler bozulursunuz :).

1 yorum:

  1. o kırmızı pabuçtan gözlerimi alamıyorum :=S

    kadın ayakkabıları konusunda fetiş hislerim olduğunu bilmezdim :=S

    YanıtlaSil