5 Ocak 2012 Perşembe

Kahlo'nun cinselliği

Bu yazı daha çok benim cinsel hayatım üzerine olacak. Kahvemi, sigaramı aldım başlıyorum. Öncelikle belirteyim 170 boyların 90-60-90 sarışın bombastik bir ablanız falan değilim. Cinsellikten de düşündüğünüz kadar zevk almıyorum uzun zamandır. Gir-çık-gir-çık boşal istiyorum. Bu durum doğal değil farkındayım.



İki senedir sevişmiyorum. Dikkat edin sevişmiyorum dedim seks yapmıyorum demedim. İki senedir bir gün hariç doğru düzgün öpüşmedim. Onda da bulmuşken adamı bol bol öpeyim dedim zaten. Kendisi de okuyorsa buradan selam ederim. Durum biraz vahim yani anlayacağınız. Buradan gel abla sevişelim nidaları atmayın. Kendinizi gerizekalı konumuna düşürmeyin emi. Bir itiraf.com tadında açıklamalar yapayım istedim. Nereden ve neden estiyse...

Salt seksten ve bdsmden hoşlandığımı farkettiğimden beri inanılmaz değiştim. "BDSM" ne hö sesleri geliyor. Onu da bir ara yazacağım. At least google it deyorum. Abuk subuk şeyler okursunuz ayarınız kaçar.

Sevdiğim çok şey vardı eskiden. Bir tene dokunmak, öpüşmek, bir erkeğin gözlerinin içine bakmak bıla bıla bıla. Ne zamandır göz temasını unuttum. Tek kurduğum temas köleme pis pis bakmaktı. Gerçekten çekici bulduğum kimse olmuyordu.
Anlık yaşıyordum. Bu bedeni istiyorum. Elde ettim. At çöpe.
Daha çok kadın olduğumu zannederken erkekleşmişim. Şimdi görüyorum. Belki de şu an bütün kadınlık hormonlarımı harekete geçiren biri olduğu için gözlerim açıldı.

Çöpe attığım şeyin duygularım olduğunu yeni anlıyorum. Canımı yakıyor bu durum. Ama gerçeklerden kaçamıyorum.
Kafamda tüm erkekler duygularından arınmış bildiğiniz kalas. Buna inandırdım kendimi ve ona göre davrandım hepsine. Erkekleri vibratör gibi kullanmak kadındaki ruhu köreltiyormuş. Güçlü yanıma çok fazla yüklenmişim. Sorunun kaynağına inmeliyim.

Çözdüğüm gün buraya bir güncelleme yaparım.

3 yorum:

  1. Ruhun derinlikleri.. Ah hayat sen nelere gebesin..

    YanıtlaSil
  2. herşeyin bittiği dediğin anda biri gelip dünyanı değiştiricek

    YanıtlaSil
  3. Nerelerdesin sen kahlo (Kablo)

    YanıtlaSil