17 Aralık 2011 Cumartesi

Yanma Demezler Yanan Adama

Fonda http://www.youtube.com/watch?v=EBF5PQSMw_E Tuğba Ekinci'yle coşuyorum bugün. Sabahtan beri Kondom, Kondom diye kopuyoruz apartman olarak.

Başlıyoruz GİZLİ. Aslında kaale almamak lazım şu zavallıyı ama bir yazı yazmanın vakti gelmişti. Neyse baban keşke kondom kullansaymış ta latexler içinde kalsaymışsın diyerek başlıyorum saydırmaya.

Ve burada kesiyorum küfretmeyi. Hoş zaten küfür de değildi.

Esra-Ceyda kafamı aldım yanıma yazıyoruz hep birlikte. Olaya hö diye bakacaklar var. Özet geç Kahlo.

Şimdi bir adet doğum kontrol yollarından bir haber ailenin evladı gelmiş Nedir bu bakirelerin Kahlo'dan çektiği diyor.
Ah be evladım, ah be yavrum, ah be küçüğüm kaynağın da bir boka benzese keşke. Neymiş Kahlo erkeklere bir kadının nasıl daha önceden anal seks yaptığını anlayacaklarını öğretmiş. O soruda demiştim bir kısım hanımlar rahatsız olacak diye öyle bir basmışımki damarına kimse kurtaramamış.

Şu sitede kimin kuyruğuna basıyorsam, söylesin ayağımı çekeyim. Orada burada çemkirmeyin.

Yavrum evladım, anal seks yapmıyorsan neden üstüne alınıp, bu kadar yaygara çıkarıyorsunki? Ha durup dururken beni KS celebrity top on listesine sokmak istiyorsan başardın aferin.

Benim laflarım orada ruhu kaşarlanmışlara. Sen bunu anlamaktan noksan git dantel yap, çeyizine koyarsın. Bakir herif karıyı aldığında ah canım bakire aşkım, kendini bana saklamış demesin diye yazdık, öğrettik sana batan bu anlaşıldı.

Ben namussuzum he mi? Sanane benim namusumdan. Babam mı bekçi tuttu yavrum seni. Derdin ne acaba benimle. Onu deseydin ya noldu KSde hoşlandığın adam bana iyi bir şey mi yazdı. Olayın nedir yani? Neyse ya kime laf anlatıyorsam.

Benim namusum sadece beni ilgilendirir. Siz eciş, bücüş yaratıkları değil. Günah ta, sevap ta bana yazılır. Sayenizde günah hanem bomboş zaten. O kadar çok günahımı alıyorsunuzki yüzümden nur akacak yakındır. Siz bana sataştıkça ben daha çok yazacağım haberiniz olsun. Yaşamak isteyip te yaşamadığınız hayata sahibim diye kudurun durun; durduğunuz yerde. Okuyun, okuyun daha çok hırslanın diye yazacağım. Bir kısmınıza göre de yazdıklarım uydurma. Siz de ona inanın.

Gül geç Kahlo gül geç.

Sonuç olarak güzel reklamımı yaptın bebeğim. Teşekkürü bir borç bilirim.

1 yorum: