28 Aralık 2011 Çarşamba

Nasıl Deep Throat Yapılır

Oral seks nasıl yapılırdan önce bunu yazmam biraz saçma oldu farkındayım. Şu blogu okuyan herhangi birinin oral seks konusunda az çok deneyimli olduğunu düşünüyorum. O yüzden direkman deep throattan girdim.
Hoş henüz tam olarak ben de çözebilmiş değilim. Lakin yapabildiğim kadarıyla size bazı püf noktalar yazacağım.


*Bilinenin aksine en rahat pozisyon dizlerinizin üstünde olduğunuz pozisyondur. Benim gibi ufak tefekseniz ve partneriniz sizden uzunsa altınıza birkaç yastık alın. ( Tamam çok miniğim yastıksız rahat sevişemiyorum 180+larla yüzüme vurmayın :). )

*Dilinizi mümkün olduğunca dışarı çıkarın. Gırtlağa doğru daha çok boşluk olacak böylelikle. Tek sorun bu durumdayken gag ( kusma ) refleksinizi durdurmak biraz güç. Yanınızda poşet falan bulundurun. Kusabilirsiniz.

*Deep throat esnasında nefes alıp-vermeye odaklanırsanız daha başarılı olursunuz.
ya da
*Sağ elinizin avcuna bastırın.


-Aklıma geldikçe eklerim.

2 yorum:

  1. benimde bununla ilgili bir problemim var

    YanıtlaSil
  2. karımın bogazını sikerken uzerıme kusuyo cok hos oluyo ama o utanıyo napmalıyım

    YanıtlaSil