27 Aralık 2011 Salı

Dil Piercingi hakkında bilinmesi gerekenler

Kimsenin dediğine bakmadan dilimi deldirdim. Yalan yok tam koltukta az daha kalkıyordum. Piercerım zorla oturttu ve uyuşturmadan deldi. Kan yok, acı deseniz: kan aldırmak kadar acıyor.

Asıl zorluğu ertesi hafta yaşıyorsunuz. Mayalı ve sütlü yiyecekler bir hafta kadar yasak. Sigara mı? Fosur fosur içtim. Elimde tantum sprey gittim her yere.


İlk üç gün sert hiçbir şey yiyemedim. En kötüsü ekmeksizlik. Her yerde mayasız ekmek aradım.
Ah bir de peynir o kadar özledimki. Patates püresiyle besleniyorsunuz hem de sütsüz. Korkunç.
Arada şişiyor. Neyseki buz emince hemen iniyor.
Bir haftanın sonunda herşeyi yiyebilir hale geldim. Yanlışlıkla piercingi ısrmayı bıraktım. Ağzımda habire oynuyorum. Bütün harfleri söyleyebiliyorum. Acımıyor. Konuşurken, yemek yerken hissetmiyorsunuz.
Sonuç olarak hiç pişman değilim. Cesaret edemeyenlere de tavsiyem gidin deldirin. Bir cacık olmuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder