31 Aralık 2011 Cumartesi

Taciz Hakkında

Hemcinslerimden nefret ediyorum. Çok ağır laflar da hazırladım kesemde bekliyorlar. Bir kadın nasıl olur da başka bir kadının taciz edilmesini haklı görür anlamıyorum. Beynim dimağım kurudu kaldı artık.

Neden hemcinslerime bu kadar saydırdığımı, aşağıladığımı anlıyor musunuz artık? Bunu söyleyen, düşünen her kim varsa tecavüze uğramasını gönülden isterdim. Gerçekten bu durumda kalmasını ve senelerce o travmayı yaşamasını, hayatının bombok olmasını tüm tüm kalbimle diliyorum.



Kuyruk sallamak diyorlar. Ne kuyruk sallaması arkadaşım ya. Kuyruğu köpekler, inekler falan sallar. Siz kendinizi köpek gibi görüyorsanız. Erkeklerin de size köpek gibi davranmasını hakediyorsunuz. Sonra orada burada yok sevgilim bana şöyle davranıyor, yok sevgilim beni cinsel ilişkiye zorluyor diye ağlanırsınız. İki gıdım laf edip yüreğinizi bile ferahlatmam. Yazık ziyan o cümlelere.

Sizler malsınız, sizler cinsel objesiniz, sizler bir erkeğin elinin kirisiniz, sizler kullanılıp atılan selpak mendil bile değil, kalitesiz eşantiyon diye verilen binlercesi aynı yerde ezilip kalmış salak mendillerdensiniz.

Gene kızmışım ben evet.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder